
اگر هنگام ورود به اکانت دایرکت ادمین خود با مشکل Login faild برخورد کردید ممکن است به این دلایل باشد : ۱- شاید پارتیشنی که ظرفیت xa0فایل های Session دایرکت ادمین در آن ذخیره میشود پر شده. فایل های Session برای وارد شدن به / سیستم روی سرور مجازی ذخیره میشون و به شما امکان وارد شدن به سیستم را میدهند. ما در این مقاله برای شما آموزش برطرف کردن مشکل login در Directadmin را برای شما شرح داده ایم. برای...
ادامه مطلب