اکتیو دایرکتوری

خرید بک لینک
سلام
آیا مورد نیاز هست که سرور های کنترلی شبکه مثل tmg و آنتی ویروس و سرورهای برنامه های تحت شبکه مثل همکاران سیستم و .. رو هم عضو dc بکنیم یا خیر ؟
فروم توپ ها...

ما را در سایت فروم توپ ها دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: ایمان اصلاحی بازدید: 186 تاريخ: شنبه 6 خرداد 1396 ساعت: 8:12

صفحه بندی